Wednesday, February 12, 2014

Shaklee Kuantan : saya pengedar anda!!

Assalamualaikum..

Hari ni saya nak buat satu pengumuman. Saya merupakan pengedar sah Shaklee yang berada di Kuantan. Bagi orang-orang Kuantan yang ingin mendapatkan produk-produk Shaklee secara terus, anda boleh menghubungi saya melalui nombor yang tertera pada gambar.


Pelbagai rangkaian produk Shaklee di sediakan mengikut keperluan dan bajet anda. Di antara set yang memang hangat di pasaran adalah  :-

* Set Penyusuan
* Set Bersalin
* Set Kecantikan
* Set Pengurusan Berat badan
* Set Kesihatan Sendi
* Set utk Kanak-Kanak
* Set Kehamilan
* Set Ibu Hamil
* dan pelbagai lagi set kesihatan


Untuk mereka yang masih tercari-cari produk Shaklee, boleh hubungi saya sekarang. Setiap pembelian melalui saya, anda akan mendapat konsultasi sepenuhnya tentang suppleme yang ada ambil. 

Jom sihat bersama-sama!!


*************************************************************

Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?

Sila hubungi : Norlida
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com
Shaklee ID : 830463
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment