Wednesday, March 19, 2014

Shaklee Kuantan : Jatuh cinta dengan ESP!!

saya mmg sukakan soya sebelum kenal Shaklee lagi. kalau dahulu, asal pergi ke pasar mlm mesti saya akan beli secawan soya, tapi sejak kenal dengan ESP ni, mmg saya tak pernah dah beli soya di pasar malam. 

apa yang istimewanya soya shaklee ni sampai saya tak beli dah soya lain di pasaran? 

pagi2 sebelum breakfast, sy suka ambil ESP yang dibancuh dengan air masak, rasanya sangat sedap, kalau dah minum ESP ni, cukup dengan biskut atau roti sahaja utk sarapan dan boleh bertahan hingga ke tengah hari.

saya suka ESP ni sbb saya suka makan lewat malam kalau suami saya ada di rumah.. bila anak-anak dah tido baru la leh nak dating walaupun masih kena angkut mereka, setidaknya kami boleh berbual dengan tenang masa ni.. apa kaitan ESP ni pulak dengan supper tadi?? ESP membantu saya mengawal paras gula dalam darah, G.I nya yang rendah membantu mengawal berat badan saya.

apa lagi yang saya suka tentang ESP ni ya.. Saya suka ESP sbb bila minum ESP, rambut saya kurang gugur dan tumit saya dah kurang merekah. ESP membantu membina sel-sel yang sihat. satu lagi tentang ESP yang paling saya suka, sejak minum ESP kulit muka saya dah kurang berminyak..kalau dulu nak goreng telur pun boleh kot ;p

berkaitan penyusuan pula, ESP membantu saya menjayakan penyusuan susuibu untuk Annessa Humayra, hingga lebih 3 tahun, sekarang saya sedang menyusukan Annas Mikhael yang menghampiri 4 bulan. Moga Allah mudahkan perjalanan penyusuan Annas Mikhael hingga 2 tahun.


sempena bulan ESP ni jom ambil set promosi ESP beli 6 percuma 1, anda boleh hadiahkan ESP kepada ibu, adik, kakak, kawan baik anda..hanya pada bulan Mac 2014 sahaja!!



setiap pembelian set promosi ESP , anda layak menerima

## satu canister ESP percuma
## keahlian Shaklee percuma seumur hidup
## bonus tunai

jangan tunggu-tunggu lagi, nanti anda yang rugi ^____^



********************************************************************

Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?

Sila hubungi : Norlida
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com
Shaklee ID : 830463
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease * 

No comments:

Post a Comment