Thursday, April 1, 2010

Introducing .... SHAKLEE!!!

Mule berkenalan dgn Shaklee ni mase mengandungkan Annessa dulu..org dok sebut2 alfafa leh tambahkan susu badan, gugel2 kat intenet..berjumpela dgn Shaklee ni dan terus setia menggunakan produk ni..

My own experience so far vitamin ni tak menghampakan..Alhamdulillah masih berjaya menyusukan Annessa sampai sekarang..(cite mcm lame sgt je kan..padahal Annessa baru 3 bulan :p)

jadi kat sini nak share ngn korang sume..sape2 yg berminat dgn Shaklee ni..ade few trial packs yg korg boleh cube..sesuai dgn keperluan korang..



Trial Pack A( Optimum Health Set):

Bagi mereka yang sihat dan ingin mengekalkan kesihatan mereka, mereka yang mempunyai masalah keletihan, moody, mudah stress bolehlah mendapatkan set ini. Set ini mengandungi 30 tablet multivitamin@vitalea, 30 tablet B Complex dan 45 tablet vitamin C. Ia berharga Rm80.


Trial Pack B (Alfafa Set)

Istimewa untuk ibu yang menyusukan anak. Set ini mengandungi 30 tablet multivitamin@vitalea, 30 tablet B Complex, 30 tablet vitamin C dan 30 tablet Alfalfa. Ia berharga Rm80.

Trial Pack C (Confinement Set)

Khusus untuk bakal ibu dan set bersalin yang paling berbaloi untuk kesihatan ibu dan anak. Set ini mengandungi 40 tablet multivitamin@vitalea, 40 tablet B Complex, 40 tablet vitamin C dan 40 tablet Zinc. Ia berharga Rm100.


Trial Pack D (Skin Care Set) :

Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit, jerawat dan kulit yang sensitif. Set ini mengandungi 30 tablet B Complex, 30 tablet vitamin C dan 30 capsul vitamin E. Ia berharga RM80.


Trial Pack E ( Alfafa add-on Ostematrix)
Set ini mengandungi 30 tablet B Complex, 30 tablet vitamin C, 30 tablet alfafa (free) dan 40 tablet ostematrix@kalsium. Ia berharga RM100.

Trial Pack F (Feminin Set)
Set khas untuk wanita, sama ada untuk ibu-ibu, isteri-isteri dan mereka yg bakal berkahwin. Set ini mengandungi 30 tablet vitamin E, 90 tablet alfafa. Ia berharga RM100.


Untuk kawan-kawan yg nak mencuba..boleh hubungi saya di 012-376 7589 @ melalui emel : phat_nemo[at]yahoo.com

1 comment:

  1. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    ReplyDelete