Wednesday, November 2, 2011

Alfalfa penawar bagi masalah keputihan

Mungkin ada diantara kita yang tidak terlepas dari masalah keputihan, adakalanya masalah ini mengundang bau yang kurang menyenangkan, dan kita sendiri tidak berasa selesa. Jom semak sejauh mana tahap keputihan anda...

Kenalpasti keputihan anda?

PUTIH :
Lelehan pekat, putih tidak akan menyebabkan kegatalan,tetapi jika sebaliknya, itu menandakan berlakunya jangkitan kulat

JERNIH :
Petanda anda sedang 'subur'

JERNIH dan CAIR :
Berlaku pada waktu berbeza dalam kitaran kesuburan, mungkin keluar lebih banyak selepas melakukan senaman berat.

KUNING atau HIJAU :
Ia mungkin petanda jangkitan kuman sekiranya pekat dan berketul seperti keju dan berbau busuk. Anda perlu mendapatkan khidmat nasihat doktor dengan segera.

MERAH KEHITAMAN :
Berkemungkinan ia merupakan sisa haid, berlaku selepas haid.

SPOTTING/LELEHAN MERAH :
Mungkin berlaku disaat anda subur, di awal kehamilan atau ketika sedang haid. Sekiranya berlaku, tetapi anda tidak haid, anda disarankan membuat ujian kehamilan


Masalah keputihan tak boleh dipandang ringan,kerana ia boleh menjurus kepada permasalahan jangkitan kuman seperti siplis dan gonorrhea (penyakit yang berkaitan dengan hubungan seks). Malah lebih serius lagi boleh mennyebabkan kanser di bahagian peranakan. Jadi keputihan ni jangan buat main-main yer..


Kita dah tau apa dia keputihan, dah tau apa bahaya keputihan, sekarang kita tengok pula pengakuan ikhlas seorang customer Euphoria..


Saya sendiri pun penah mengalami masalah ini, masa tu x terfikir pun kesan dan akibat dari masalah keputihan ni.. saya hanya perasan masalah keputihan saya HILANG selepas mengambil Set B. Memang pada mas tu cuma fikirkan nak fully bf si kecil sahaja..tapi siapa sangka dapat bonus lagi! ;)


Alfalfa

Alfalfa merupakan satu gudang zat. Alar tunjangnya yang mengunjur ke bawah sedalam 6 meter untuk mencari pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil dalam amaun yang banyak melalu proses fotosintesis yang semulajadi.

Alfalfa Complex merupakan suatu Formula Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam 1950-an, Kami. hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dangan pelbagai zat, termasuk kalsium, fosforus, zat besi, dan magnesium serta klorofil, bioflanovoid, pelbagai mineral surih dan vitamin.



Tak kenal maka tak cinta. Belum cuba anda takkan rasa apa kebaikan alfalfa.


Berminat??Sila emelkan ke norlida.mohdkamaruzaman@yahoo.com atau SMS ke 012-376 7589 untuk mendapatkannya berserta cara pengambilan yang yang betul untuk mendapatkan hasi yang terbaik!

No comments:

Post a Comment