Thursday, May 22, 2014

Shaklee Kuantan : Kencing manis ketika hamil

Kencing manis ketika hamil atau lebih dikenali sebagai GDM (Gestational Diabetes Mellitus) merupakan simptom di mana paras gula meningkat dan berlebihan dalam darah. Ia boleh berlaku kepada ibu hamil meskipun ibu berkenaan tidak menghidap kencing manis sebelum kehamilan dan ia akan hilang selepas bayi dilahirkan.

Alhamdulillah pada kedua-dua kehamilan, saya tak mengalami GDM, meskipun berat saya naik mendadak juga dalam sebulan. Pengambilan ESP sebenarnya banyak membantu mengawal paras gula dalam darah. 

Ini perkongsian dari salah seorang customer, yang juga sahabat sewaktu berkerja dahulu. Pada kehamilan kedua, doktor mengesyaki ada simptom GDM, jadi sahabat ni mencuba ESP dan Alhamdulillah paras gulanya terkawal walaupun berat badan meningkat agak banyak dalam sebulan.





Selain dari membantu mengawal paras gula dalam badan, ESP memberi banyak manfaat lain buat ibu-ibu yang sedang hamil.

1) memberikan tenaga kepada ibu hamil

2) membantu perkembangn fetus

3) membantu mengatasi masalah loya dan angin kerana ESP memberi rasa kenyang lebih lama

4) Kulit bayi lebih cantik dah halus tanpa sebarang masalah kulit

5) Memastikan kesihatan ibu pada tahap optimum

6) Membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih baik.


Jika anda bercadang mengambil suplemen Shaklee sebagai supplemen anda sepanjang tempoh kehamilan, anda boleh dapatkan set seperti di bawah ini yang mengandungi ESP, Vitalea, B -complex, Vit C dan Ostematrix, Jika anda sudah berada di trimester kedua, anda boleh tambah Omegaguard untuk perkembangan otak si manja anda. Set ini boleh digunakan 3-4 bulan, jimat bukan?? ^__^



nak dapatkan set kehamilan anda hari ini? boleh hubungi saya melalui nombor berikut.






* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment