Thursday, August 7, 2014

Shaklee Kuantan :: TESTIMONi :: Period kembali normal dengan GLA complex

Ini kisah saya dan GLA complex..


Asalnya, period saya adalah normal sebelum berkahwin, sehinggalah berkahwin. Sewaktu proses mengandung dan bersalin serta menyusukan,  kaum wanita tidak akan didatangi haid secara amnya. Sepanjang proses penyusuan anak pertama saya, saya tidak didatangi haid sehinggalah anak sulung saya berumur setahun empat bulan. Apabila period kembali, saya perasan kitarannya tidak lagi normal, kebiasaanya period saya sebulan sekali, kini 2 bulan sekali.  

Risau keadan period yangt idak tetap, saya mengambil GLA complex, Alhamdulillah, elok habis sebotol period saya kembali normal*. Ini kerana berfungsi untuk menstabilkan hormon dalam badan.

Jika anda mengalami keadaan dimana period tidak stabil, memang saya sarankan untuk ambil GLA complex. Anda boleh membuat pesanan dengan hanya KLIK butang dibawah.





Anda nak dapatkan produk Shaklee?? Atau anda perlukan konsultasi??
Hubungi saya ditalian berikut






* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment