Wednesday, September 3, 2014

Shaklee Effect : Atasi keputihan dengan si hijau kecil molek Alfalfa

Keputihan?? Memang tidak selesa jika berkawan dengan keputihan!

Dahulunya saya memang pemakai tegar pantyliner, nak-nak bila hampir datang haid, makin banyak keputihan yang keluar. Waktu itu masih belajar pun lagi, jadi tiada kesedaran pun nak cari cara untuk atasi masalah keputihan.

Bila hamil kali pertama, seronok betul sebab keputihan memang tiada langsung, mungkin akibat perubahan hormon. Namun, selepas kelahiran, keputihan kembali menganggu. Kebetulan saya mengenali Shaklee dengan set bersalin dan set penyusuan, di situlah saya mula mengenali alfalfa.

Nak tau ape Shaklee Effect dari alfalfa yang saya amalkan?



>> Tiada lagi KEPUTIHAN

>> Alhamdulillah susu badan memang meriah, anak pertama saya menyusu badan sehingga 3 tahun lebih.

>> Badan saya memang kuat berangin, sekarang angin lebih mudah keluar dari badan.


Nak tau apa lagi #shakleeeffect alfalfa ? boleh baca di sini.



Dapatkan Alfalfa complex anda hari ni  dengan hanya RM 53 untuk 330 biji ataupun RM 97 untuk 700 biji. Hubungi saya hari ini.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment