Saturday, November 1, 2014

Shaklee Effects : Vitamin Terbaik untuk Si Manja saya

Tak perlu susah payah untuk saya memberikan anak saya Annessa Humayra , Omegaguard. Dengan selamba dia akan ambil kapsul omega dan MENGIGITNYA. Saya sendiri tidak mampu untuk mengunyah omega sebegitu.

Kesan utama yang saya nampak dengan pengambilan omega, meskipun Annessa selesema, hingusnya bukanlah jenis yang sentiasa meleleh. Dia akan terbersin dan mengeluarkan lendir-lendir dalam hidungnya beberapa kali. Faham sahajalah kalau dah bercampur dengan kanak-kanak lain disekolah, mesti tidak lari dari demam, selesema dan batuk. Andainya dijangkiti selesema dan batuk terutamanya, saya perasan, sakitnya cepat sembuh, Syukur Alhamdulillah.

Kerana itulah omega sering menjadi pilihan ibu-ibu masa kini termasuklah saya. Apalah sangat nak dibandingkan dengan lebih kurang RM1.50 sehari demi si manja anda. Istimewa bulan ini anda boleh menikmati penjimatan berganda dengan pembelian Omegaguard.


Penjimatan #1

Beli 6 percuma 1





Penjimatan #2

Beli 2 botol dan jimat 5%



Jika anda ingin mendapatkan Omegaguard, anda boleh hubungi saya di talian seperti dibawah :




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment