Sunday, May 10, 2015

LECITHIN bantu saya lebih lawas!

Sebenarnya sudah lama saya  tidak mengambil lecithin secara konsisten, namun apa yang saya perasan, jika saya mengambil lecithin hari ini, saya berasa lebih mudah untuk membuang. ini kerana lecithin merupakan pelembut najis yang berkesan dimana ia berfungsi melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.

Jika anda mengalami masalah sembelit dan tidak lawas, anda boleh cuba mengamalkan lecithin setiap hari selain daripada mengamalkan ostematrix dan herblax, Tapi harus diingat anda perlu memastikan pengambilan air masak perlu cukup setiap hari ya!





Hubungi saya untuk mendapatkan supplemen untuk mengatasi masalah sembelit anda hari ini!



**************************************************

Norlida (SID # 830463)
call/sms/whatsapp/telegram : 012 -376 7589

**************************************************

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment