Thursday, April 21, 2011

Dari 10 oz ke 30 oz sehari??

Komen yang saya baca di facebook N :-
Mesej dari seorang ibu : "Thanks kak N, selama ni pam cuma dapat 10-12 oz sehari tapi kini 30 oz sehari dengan tips cara makan vit yang betul dan amalkan apa yg akak ajar tu!!!! Seronok sangat1"
about an hour ago · ·


Apa yang ibu perlu lakukan?

Pengambilan vitamin yang betul dan pada masa yang betul sangat membantu. Namun kunci utama ialah perlu amalkan 3 perkara ini secara konsisten dan berterusan. Bukan hari ni buat, esok tak buat, lusa buat...memang tak nampak kesan. Perlu buat setiap hari.


1. Pastikan bayi disusukan sekerap mungkin dan bagi yang bekerjaya, pastikan anda membuat sesi perahan yang konsisten setiap 2-3 jam. Jangan tunggu sehingga payudara bengkak baru nak pam...konsep yang salah. Teruskan pam dengan kala yang sama dan berterusan.

2. Pengambilan air yang mencukupi iaitu 3 L sehari. Pastikan menyediakan botol minuman dengan indicator supaya senang mengetahui adakah keperluan 3L air dipenuhi untuk tempoh seharian.

3. Amalkan zikir dan mengaji setiap hari dan doa tanpa putus padaNYA kerana sesungguhnya rezeki ini datang dari ALLAH jua. Jadikan amalan harian.



Apa supplemen yang ibu perlu ambil setiap hari?

Trial Pack Set B : Vitalea, b complex dan Vitamin C dan Alfalfa,
dan tambahan ESP & Ostematrix (kalsium)


Bagaimana cara makan utk mendapatkan hasil seperti di atas... up to 30oz....?
Vitamin di atas perlu di ambil pada waktu dan kadar yg sesuai... bagaimana? emel kepada saya di phat_nemo@yahoo.com atau sms ke 012-376 7589.




**Source : Ibu AddinNAsa



** Berminat untuk mencuba ? Boleh emailkan ke phat_nemo@yahoo.com, atau SMS ke 012-3767589. Anda juga boleh terus ke cawangan Shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 830463 untuk pembelian pada harga ahli. Set-set trial pack tidak dijual dicawangan cuma online sahaja.

No comments:

Post a Comment