Monday, May 30, 2011

Vivix bukan sekadar untuk awet muda!



Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu
  • ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah.
  • Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.
  • Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)
  • Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit.

Apa itu VIVIX??
Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain.

Cara Pengambilan?
Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.

Penggunaan ?
1 bulan

AMARAN!!
VIVIX tidak boleh diambil oleh kanak-kanak, wanita mengandung dan menyusukan anak.


Jika suami, ibu ataupun ayah anda kurang suka menelan vitamin, VIVIX adalah jawapan bagi anda untuk menggalakkan pengambilan suplemen kepada mereka! HANYA SATU SUDU TEH SEHARI DEMI MELESTARIKAN KESIHATAN MEREKA.

Boleh hubungi saya untuk info dan pesanan. Sebotol VIVIX (150ml) berharga RM380 (harga ahli di Semenanjung Malaysia) pos percuma.



Source : Momma Mia

** Berminat untuk mencuba ? Boleh emailkan ke phat_nemo@yahoo.com, atau SMS ke 012-3767589. Anda juga boleh terus ke cawangan Shaklee berdekatan anda dan membuat pembelian menggunakan ID: 830463 untuk pembelian pada harga ahli.


Semua tawaran dan pakej Trial Pack hanya boleh di dapati secara esklusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana cawangan Shaklee. Harap Maklum

No comments:

Post a Comment