Tuesday, January 1, 2013

Pengedar Sah Shaklee di Kuantan


Masih dalam mood tahun baru.. 
Semoga semangat berblog semula ni kekal hingga ke akhir tahun ini, dan bersambung untuk tahun2 seterusnya..

Mungkin ade yang dah tau, dan mungkin ramai jugak yang belum tau..saya merupakan PENGEDAR SAH SHAKLEE di kawasan KUANTAN.bagi mereka yang berada di sekitar kuantan yang nak mendapatkan produk Shaklee secara COD / self pick-up, boleh la berhubung terus dengan saya..bagi mereka yang berada di luar Kuantan, perkhidmatan courier melalu poslaju /GDex/ Citylink turut disediakan khas untuk anda..yang penting di mana anda berada, nama pun biznes online kan ;)

Nak tau kenapa saya masih bertahan hampir 3 tahun saya menggunakan produk Shaklee??
ini kerana Shaklee menawarkan produk yang dijamin :

SENTIASA SELAMAT
 Menjalani lebih 80,000 ujian kualiti setiap tahun.
Potensi yang di jamin » pengesahan dari pihak ketiga
Keaslian dijamin » 350 ujian dilalukan terhadap SETIAP bahan botani
100% kepuasan dijamin

SENTIASA MESRA ALAM
Tiada perisa tiruan
Tiapda pemanis tiruan
Tiada pewarna atau lemak trans
Tiada suapan tersembunyi
Tidak menjalani ujian terhadap haiwan
Tidak mengandungi bahan yang terlarang
Tidak mengandungi peluntur klorin

SENTIASA BERKESAN
USD 250 juta dilaburkan terhadap ujian-ujian, kajian dan pembangunan (R&D)
70 kajian klinikal telah diterbitkan
60 orang saintis Shaklee
50 patents


sekiranya anda berada berdekatan dengan mana2 cawangan Shaklee, jemput singgah dan boleh gunakan ID saya 830463 untuk membuat pembelian dengan harga ISTIMEWA. dan jangan lupa hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma!



Berminat mendapatkan produk SHAKLEE dengan HARGA ISTIMEWA? 

Sila hubungi saya, Norlida
SMS/WhatsApp : 012-3767589
Emel : phat_nemo@yahoo.com Shaklee ID : 830463
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan.

 * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment