Monday, September 5, 2011

Meal Shake yang best!


Shaklee Meal Shake merupakan multivitamin dalam bentuk serbuk yang lengkap dengan protein dan fiber. Bagi yang berasa sukar untuk minum Shaklee ESP seperti saya atau sukar untuk menelan Shaklee Vita-Lea, anda boleh mencuba Shaklee Meal Shake yang sungguh lazat.

Saya mula mencuba Shaklee Meal Shake ini pada bulan Ramadhan yang lalu, hanya boleh bertahan sepanjang Ramadhan untuk 1 canister (saya seorang yang minum yer;)). Saya cuma bancuhkan 1-2 sudu besar bersama air suam, bagi mereka yang suka untuk membancuh dengan minuman lain, mungkin 1 canister Shaklee Meal Shake ini boleh bertahan selama 2 bulan.

Bagi mereka yang sukar untuk menelan ESP, especially ibu-ibu yang menyusu, boleh juga amalkan Shaklee Meal Shakes, dalam membantu penyusuan anda.

Keistimewaan Shaklee Meal Shake ini, selain daripada rasanya yang enak serta bau yang harum, anda boleh kongsikannya dengan ahli keluarga yang lain terutama untuk anak-anak berumur setahun ke atas yang cerewet dalam memilih makanan (fussy-eater).

Meal Shake ini mengandungi sedikit protein, dan turut sesuai untuk diminum oleh orang dewasa sebagai sarapan pagi yang ringkas dan padat.

Nota : Setiap bancuhan Shaklee Meal Shake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat. Ia adalah pemakanan tambahan yang lengkap.


Harga Shaklee Meal Shake per canister ialah RM123.75 (WM), RM141.25 (Sabah & Sarawak). Sila hubungi saya untuk mendapatkan harga istimewa!


** Berminat untuk mencuba ? Boleh emailkan ke phat_nemo@yahoo.com, atau SMS ke 012-3767589.

No comments:

Post a Comment