Saturday, September 3, 2011

Pengedar Sah Shaklee di Kuantan



Bagi yang baru mengenali blog saya, baru membaca blog saya tidak mengetahui bahawa saya merupakan pengedar sah Shaklee di Kuantan. Semua urusan penghantaran diuruskan melalui Poslaju / Gdex / Citylink. Anda di sekitar Kuantan dan Kemaman juga boleh mendapatkan product Shaklee / Euphoria Trial Packs melalui saya secara COD.

Bagi yang membuat pesanan dari saya, akan saya berikan panduan dan konsultasi berterusan selagi anda membuat belian dari saya. Ianya membantu saya dan customer saya beroleh keberkatan atas rezeki yang dilalukan.

Sekiranya berminat nak mencuba Euphoria Trial Pack, sila isikan order form ini. Sila klik untuk BORANG PESANAN. Bagi warga Brunei, boleh emailkan/ sms awal untuk pesanan pick up. Terima kasih saya dahulukan.


** Berminat untuk mencuba ? Boleh emailkan ke phat_nemo@yahoo.com, atau SMS ke 012-3767589.


No comments:

Post a Comment