Wednesday, January 8, 2014

Alfalfa yang pelbagai guna


sempena promosi alfalfa bulan ni, tak perlu cerita banyak, boleh baca testimoni dari group Shaklee ni, nak tanya atau nak buat pesanan pun boleh ^____^

Salam semua. Testimoni customer saya. Beliau mengalami keputihan dan bila period sure sakit teruk..senggugut..saya cadangkan ambil alfalfa dan vitamin e..beliau ambil set bajet dulu...alhamdulillah, sekarang keputihan hilang, senggugut period pun tiada. Beliau siap repeat fullpack terus. Kepada wanita diluar sana yang alami sama seperti customer saya, cubalah set ini. InsyaAllah..lepas cuba terus bercinta dengan Shaklee.



Hai,arini sy nk share testimoni penghidap asma yg consume Alfalfa. "My mom dh lama menghidap asma,tidak boleh terlalu panas atau terlalu sejuk. Dia akan sentiasa batuk & sering menggunakn inhaleer,dh berpuluh2 tahun menggunaknnya. Kelmarin sy bg Sebotol Alfalfa sbg hadiah sempena birthdanya,Alhamdulillah hanya 3 kali consume dh nampak kesan. Mak sy dh kurang asma & tak batuk2 lagi."



Salam semua kawan2...hari ini saya nak syer tentang manfaat alfafa ni..saya dah ambil alfafa ni sejak abis pantang feb 2013,hinggalah sekarang...apa yg bestnya dgn alfafa ni..saya dapat rasakan perubahan yg ketara pd tubuh badan saya.saya rasa ringan je,kalau dulu kan seingat saya bila bangun pagi mesti rasa sakit kat tumit kaki..lenguh badan,sakit kepala...tapi sekarang alhamdulilah sgt..masalah tu saya dpt atasi dgn bantuan alfafa..
Sebenarnya pengambilan yg konsisten sgt penting,hasilnya kita dpt bonus iaitu tubuh badan yg sht...tiada yg bermakna seseorang tu kan selain memiliki kesihatan yg baik..



[Testimoni diri sendiri] esp+alfalfa+lecithin tuk set kurus....sye nie alergi Kulit sejak kecil lagi...bile mkn seafoot msti gatal,kemerahan n bgkak 1badan.....sejak mgamalkan esp pada tahu lepas semasa mgandung ank p1, alhamdulillah alergi kulit dah bkurangan.....bby pun sihat, skrg sye mgambil alfalfa+lecithin, perut pun x buncit n rase ringgan jer...smlm sye mkn seafoot( udang galah + sotong) alhamdulillah dah xder rase gatal kat kulit, kemerahan, bengkak pun xder ....mmg berkesan, kulit pun lembut jer....bgus produk shaklee nie......tq shaklee

**********************************************************

Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?

Sila hubungi : Norlida 
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com 
Shaklee ID : 830463 
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan. 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment