Sunday, January 19, 2014

CoQHealth Plus membantu meningkatkan prestasi jantung anda

Penyakit kardiovaskular seperti penyakit jantung dan strok merupakan pembunuh utama di kalangan rakyat Malaysia. Gejala ini dapat dicegah dengan meningkatkan amalan gaya hidup harian seperti diet yang seimbang, mengambil suplemen yang berkualiti, senaman secara teratur, tidak merokok dan memastikan berat badan ideal. Coenzyme Q10 (CoQ10) merupakan salah satu daripada suplemen kesihatan yang amat penting untuk kesihatan jantung kita.

CoQ10 merupakan zat makanan larut lemak yang hadir semulajadi dan ditemui di setiap sel tubuh kita untuk berfungsi lebih baik. Kehadiran CoQ10 bertugas sebagai pencetus tenaga. Tanpa CoQ10 sel-sel lain tidak dapat menghasilkan tenaga dan organ tubuh lain tidak dapat berfungsi dengan baik.


CoQ10 membantu mengukuhkan otot-otot jantung, menyokong keupayaan mengepam darah, memperbaiki peredaran darah ke seluruh tubuh dan menyokong pertalian antara saluran darah yang menyumbang kepada paras tekanan darah normal.

CoQ10 juga bertindak sebagai satu antioksidan kuat dan membantu melindungi arteri bagi menangani masalah pengoksidaan lipoproteins berkepekatan rendah (LDL) dan memudahkan pengaliran darah. Ini penting dalam membantu menyokong fungsi saluran darah, termasuk pengaliran darah ke jantung.

CoQ10  mengandungi kesemua prorietari seulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan vitamin E dan estrak teh hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan lebih baik.


Perbezaan Shaklee

## Untuk mendapatkan jumlah yang setara dengan 28mg CoQ10 di dalam CoQHealth Plus, anda perlu memakan hampir 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli.

## Kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai untuk mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan manjana semula Vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksidan berterusan kepada sel-sel tubuh.

## Estrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)

## CoQ10 berasal dari sumber semulajadi yang melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10nya.

## Tanpa Gluten.


***************************************************
Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?

Sila hubungi : Norlida 
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com 
Shaklee ID : 830463 
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan. 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment