Monday, November 3, 2014

Shaklee Kuantan : Panduan Memilih Minyak Ikan Yang Baik

Sebelum berkenalan dengan minyak ikan Omega guard Shaklee, saya pernah mengamalkan minyak ikan jenama lain yang dicadangkan oleh doktor untuk perkembangan otak si manja di dalam kandungan. Mula-mula saya makan minyak ikan semasa mengandungkan Annessa Humayra setelah masuk trimester kedua. Sebotol minyak ikan jenama N****gain pada masa itu berharga hampir RM50 untuk 30 biji, tapi demi memastikan anak yang saya kandung mendapat yang terbaik saya teruskan pengambilan minyak ikan ini seperti yang doktor sarankan. 

Setelah berkenalan dengan Shaklee, barulah saya tahu Omega guard juga merupakan minyak ikan , bahkan omega guard merupakan minyak ikan yang terbaik di dunia. Berbanding produk omega yang berada dipasaran, omega guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spektrum penuh 7 jenis asid lemak omega 3. Satu sajian omega guard dapat membekalkan 905mg asid-lemak-omega-3 EPA dan DHA.



5  Panduan Memilih Minyak Ikan Yang Baik


1. Proses penyulingan molekul berperingkat.

Minyak ikan Shaklee dihasilkan melalui suatu proses penyulingan berperingkat untuk memastikan bahan-bahan bahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan  PCB dapat disingkirkan.

2. Minyak ikan dari ikan kecil lautan dalam.

KAjian menunjukkan ikan dari air laut dalam mempunyai kandungan Omega-3 yang lebih tinggi. Selain itu, ikan-kecil lautan dalam juga tidak terdedah kepada pencemaran dan toksik seperti merkuri.

3. Mengandungi Omega-3 yang lengkap

Omega guard mengandungi kesemua 7 asid lemak omega 3  termasuk EPA dan DHA yang diperlukan oleh tubuh badan kita namun tubuh badan kita tidak mampu menghasilkan asid lemak omega 3 dengan sendiri dan oleh itu kita pengamalan omega guard adalah yang terbaik.

4. Kandungan EPA & DHA lebih tinggi.

Mengikut kajian, Omega guard Shaklee mengandungi EPA & DHA lebih tinggi berbanding jenama lain.

# Sila rujuk carta untuk perbandingan.


5. 100% semulajadi

Omega guard Shaklee diyakini 100% semulajadi, selamat dan berkesan; tiada pewarna dan perisa tiruan dan bahan pengawet. Paling penting, Omega guard ini halal ya!

Kredit : Diary of Muhammad


Jika saya berkenalan dengan omega guard Shaklee lebih awal lagi, semestinya saya memilih untuk mengamalkannya sejak mula lagi. Sebotol omega guard bernilai RM136 untuk 90 biji. Pembelian bulan ini anda akan mendapat bonus iaitu setiap pembelian 6 botol anda akan menerima sebotol secara percuma dan terus mendapat keahlian secara percuma dan pembelian pek kembar anda akan medapat potongan harga sebanyak 5%. Hebat bukan!Jom bertukar kepada minyak ikan terbaik!!

Sila hubungi saya untuk mendapatkan Omega Guard anda hari ini juga!



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment