Saturday, November 8, 2014

Shaklee Kuantan : Tips mudah beri anak omega!

Bagusnya melihat anak orang lain mudahnya diberikan omega sehingga terpaksa di sorok, tetapi tidak bagi anak anda?


Saya kongsikan bagaimana caranya saya berikan anak saya, Annessa Humayra  omega. Saya pecahkan kapsul omega tersebut dan saya minta anak sy untuk kunyah kapsul omega tersebut. Alhamdulillah sehingga kini Annesa Humayra tiada masalah untuk menelan kapsul omega, tetapi kalau nak beri dia ubat doktor, memamg sangat bercinta! 

Tapi awas ya! pastikan anak anda kunyah omega tidak terpercik ke baju, jika dah terpercik, memang lekatlah baunya.

Anda juga boleh cuba beri omega dengan cara picitkan beberapa titis omega ke dalam minuman atau susu kegemaran anak anda. Anda juga boleh letakkan beberapa titis omega ke dalam, sajian makanan anak anda seperti di dalam bubur atau sup mereka.

pengedar shaklee kuantan


Pembelian Omega guard bulan ini anda akan mendapat bonus iaitu dengan setiap pembelian 6 botol anda akan menerima sebotol secara percuma dan terus mendapat keahlian percuma dan pembelian pek kembar akan mendapat potong harga sebanyak 5%.

Sila hubungi saya untuk mendapatkan omega Guard anda hari ini!


omega shaklee

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *


1 comment:

  1. I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
    liver already present. I started on antiviral medications which
    reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
    became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
    ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
    treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
    the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
    treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

    ReplyDelete