Thursday, November 6, 2014

Shaklee Kuantan : Siapa yang memerlukan omega guard??

Siapa yang memerlukan omega guard?? 


Jawapannya ialah semua orang! Ini adalah kerana Omega guard terdiri daripada 7 jenis asid lemak Omega 3 yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan kita, dan kita perlu mengambilnya melalui pemakanan.


Mari kita lihat secara umum siapa yang memerlukan omega gurad dan kenapa mereka ini memerlukannya.

pengedar Shaklee kuantan


Ternyata semua golongan seawal umur satu tahun sudah boleh mengamalkan omega guard mengikut keperluan badan masing-masing. 

Bagi kanak-kanak, pengambilan omega mampu meningkatkan perkembangan otak dan membantu perkembangan memori. 

Bagi wanita, pengambilan omega boleh menggalakkan kulit yang cantik dan kesihatan tulang dan sendi

Bagi lelaki, pengambilan omega secara konsisten boleh mengawal paras kolestrol dalam badan dan mengelakkan serangan penyakit jantung,strok, obesiti , kanser prostat dan banyak lagi


Bagi mereka yang dalam diet, pengambilan omega guard secara optimum setiap hari mampu membantu membakar lemak sekaligus mengawal berat badan.

Bagi ibu yang mengandung dan menyusukan, pengambilan omega membantu perkembangan otak si manja kerana zat omega dapat disalurkan secara terus kepada bayi melalui tali pusat bagi ibu mengandung dan susuibu bagi ibu yang menyusukan anaknya.

Bagi pesakit kanser, kajian menunjukkan bahawa omega 3 boleh mencegah kanser .

Secara keseluruhan, pengambilan omega secara berterusan mampu mengawal kolestrol dan pelbagai lagi penyakit lain seperti penyakit jantung, darah tinggi, gout, migrain, kebas-kebas kaki dan mampu mengelakkan kanser. Selain itu malah lelah atau asma, batuk berkahak dan selesema, ekzema dan penyakit kulit juga dapat dikawal.


Pembelian Omega guard bulan ini anda akan mendapat bonus iaitu dengan setiap pembelian 6 botol anda akan menerima sebotol secara percuma dan terus mendapat keahlian percuma dan pembelian pek kembar akan mendapat potong harga sebanyak 5%.

Sila hubungi saya untuk mendapatkan omega Guard anda hari ini!

pengedar Shaklee kuantan



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

No comments:

Post a Comment