Monday, January 6, 2014

Mini Bazar @ Taman Astana Permai - full story-

salam pagi isnin!!

aritu x sempat nak cerita paanjang2 pasal mini bazar yang 1st time diadakan kat taman perumahan kitorg ni.invitation pun dapat malam sabtu, tu pun baca kat group fb Taman Astana Permai. event nya di plan secara mengejut oleh tuan rumah, Puan Liana dan suami en awie.

event bermula jam 8:30, gigih x gigih la mama angkut baby mikhael sama ( thanks to papa yang siapkan baby mikhael) . kakak annessa tinggal dengan papa sbb x bgn tdo lagi.. sampai2 tu sume participant yang buka booth dah smpai, tgh sibuk2 siapkan booth masing2.

ade 4 booth sumenye termasuk booth mama :
Mama ( Norlida : ofkos la promot SHAKLEE products
Puan Ainul : Tupperware products
Puan Shikin & Puan SheilaEuropean Qaira Bracelet inspired by pandora / Gemstone Qaira Bracelet & bisnes printing
Puan Ni Eda : product double stem cell, kain sutera terengganu, tudung

ujan gerimis mengiringi event yang berlansung semalam, booth yang asalnya di luar, akhirnya di bawa masuk ke dalam rumah, mmg terasa lebih santai, sambil2 duduk bersembang, boleh bercerita pasal produk masing2. sambil menikmati juadah yang mmg istimewa dari tuan rumah. since mama ni mmg hantu kek especially kek coklat, mmg kiranya smlm sesi menambah berat badan la tu, harusla flush balik dengan omega dan alfalfa ( promosi alfafa masih berlangung sepanjang bulan Januari ni ye ^___^). Puan Liana ni mmg ade buat baking class untuk mereka yang nak belajar buat kek.

bagusnya event yang tuan rumah anjurkan, selain dari membuka peluang kepada yang berniaga untuk memperkenalkan produk masing2 kepada penduduk taman, kami jugak berpeluang berkenalan sesama sendiri, mama sendiri yang hampir setahun tinggal di sini, on off plak tu, mmg susah la nak berkenalan dengan jiran setaman kalau xde event mcm ni.

In Sha Allah program seperti ini akan dianjurkan lagi selepas ini kata tuan rumah, sambil berjualan, sambil bergathering ^__^

terima kasih banyak2 pada Puan Liana yang memberi peluang kepada usahawan2 Taman Astana Permai dan terima kasih jugak atas jamuan yang enak serta layanan yang mmg baik.


****************************************************** 

Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?
Sila hubungi : Norlida 
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com 
Shaklee ID : 830463 
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan. 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *

1 comment:

  1. Alhamdulillah ... moga bazar kita akan dtg lebih meriah :)

    ReplyDelete