Thursday, April 10, 2014

Shaklee Kuantan: Ostematrix! Saya mesti pilih!!

Ostematrix, bukan sekadar kalsium biasa.

Ini memang tagline ostematrix atau bahasa lainnya lebih dikenali dengan kalsium yang dilengkapi dengan vit D dan magnesium.

Kenapa ya saya pilih Ostematrix ni?

1. Saya suka sebab bila saya ambil 4 biji sebelum tidur, esok pagi saya lebih senang bangun dan bersemangat.

2. Saya suka sebab lebih mudah, hanya dengan 4 biji Ostematrix, dah memenuhi keperluan kalsium harian saya.

3. Saya lebih suka ambil bersama lecithin pada waktu malam, esok paginya memang sangat selesa selepas ke tandas

4. Saya suka sebab tiada lagi kebas kaki walaupun saya hidupkan penyaman udara semasa tidur.

5. Saya suka sebab tumit kaki saya lebih elok dengan pengambilan bersama ESP.

6. Saya suka sebab anak saya yangberumur 4 bulan sedang menyusu badan lebih tegap badannya.

7. Saya suka sebab kurang sudah sakit-sakit badan.

8. Saya suka sebab semasa saya mengandung anak kedua, saya kurang mengalami simpul biawak berbanding anak pertama.

9. Saya suka sebab Ostematrix membantu saya menjayakan penyusuan susuibu bagi kedua-dua anak saya.

10. Saya suka sebab Ostematrix membantu mengawal tekanan darah saya ( dahulunya saya seorang yang sering mengalami tekanan darah rendah)


ini antara 10 sebab saya memilih Ostematrix,bagaimana dengan anda, jom kongsikan.. 



tahukah anda ???




Kepada yang masih belum mencuba, inilah peluaang terbaik anda, setiap pembelian 6 botol ostematrix, anda akan mendapat sebotol secara percuma. Jika anda mahukan penjimatan berganda, mendaftarlah sebagai ahli Shaklee dan nikmati kelebihan yang Shaklee tawarkan.


*****************************************************************

Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?

Sila hubungi : Norlida
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com
Shaklee ID : 830463
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease * 

No comments:

Post a Comment