Friday, April 25, 2014

Terima kasih suamiku!!

Teruja menonton video Mascel Master Azrin pada sabtu lepas. Kata beliau, disebalik kejayaan seorang lelaki, ada seorang wanita di belakangnya, tetapi disebalik kejayaan seorang wanita, ada seorang lelaki di sebelahnya, bukan di depan, bukan di belakang, bukan di atas dan bukan juga di bawah, tapi disebelah.


Ya , yang selalu berada di sebelah saya, sejak saya memulakan langkah Shaklee , adalah suami saya. 



Terima kasih di atas setiap hmm, ok, oh, anggukan, gelengan, 'kenapa tak macam tu?' 'kenapa tak macam ni' dan setiap respon dan non respond abang setiap kali sayang bercerita pasal Shaklee. 

Setiap kali cuti, memang abgla yang akan jadi posmen, despatch, driver untuk deliver, pick up  brg2 shaklee, abg jugak sanggup tlg jaga anak-anak kita tu bila sayang nk join apa2 class berkaitan Shaklee. 

Terima kasih abang..and I love u so much!!





Dan saya nak ucapkan banyak-banyak terima kasih kepada upline saya PM Norita Idris dan suami PM Naquib Hussain. Terima kasih kerana membuka mata seorang surirumah yang akhirnya mampu memiliki income sendiri walaupun hanya dari rumah. Walaupun perjalanan ini masih jauh,tapi keazaman untuk berjaya seperti mereka berdua tidak pernah luntur.

Jika anda berhasrat untuk menjana pendapatan sampingan atau anda surirumah yang ingin ada duit poket sendiri, jom sertai kami! Hubungi saya di talian 012-376 7589 sekarang!!



*************************************************************

Berminat mendapatkan produk SHAKLEE?

Sila hubungi : Norlida
SMS/WhatsApp : 012-3767589 
Emel : phat_nemo@yahoo.com
Shaklee ID : 830463
COD / Self-pickup untuk anda yang berada sekitar bandar Kuantan.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease *








1 comment:

  1. congrats sis....teruskan usaha dengan shaklee.....lama x jumpa sis n hubby....hihihi

    ReplyDelete